15. syyskuuta 2014

SNEAK PEEK


Niin kuin oon täällä blogissakin jo maininnut, me asutaan tätä nykyä uudessa kodissa. Ollaan asuttu jo parisen viikkoa, mutta vielä hakee tavarat vähän paikkaansa ja huonekaluja puuttuu. Parin viikon päästä on tiedossa Ikean reissu ja sieltä toivon mukaan löytyy loputkin puuttuvat jutut. Tässä postauksessa taannoin listasinkin muutamia hankintalistalla olevia juttuja, mutta saa nähdä, moniko haaveista toteutuu ja mitä "ylimääräistä" tarttuu mukaan. 

Kunnollisen asuntopostauksen mä ajattelin tehdä sitten, kun oon saanut kämpän sisustettua vähän paremmin mallilleen, mutta tässä matkan varrella ajattelin laitella teille pieniä kurkistuspaloja meidän kodista. Tämän postauksen kuvassa näkyy meidän olohuoneemme persoonallisen värinen seinä. Aluks mä vihasin tota yli kaiken, mutta pienten huonekalumuutosten jälkeen mä jopa rakastan tota!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Viimeistään ylihuomenna luvassa uutta postausta mun tämän päivän tekemisistä, kunhan saan kuvat laitettua koneelle ja muokattua niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!