14. kesäkuuta 2015

LINKKAA BLOGISI TOP 3

Taannoin mulla oli blogissa linkkaa blogisi-postaus ja siihen ei tullut kovinkaan montaa blogia, mutta ajattelin silti esitellä teille kolme mulle mieluisinta niistä. Katsotaan, jos joskus teen uuden ja siihen tulisi vähän enemmän uusia blogeja. Tähänkin postaukseen saa kommenttikenttään linkittää oman tai jonkun muun blogin - ihan vaan siksi, että mä haluaisin uusia blogeja mun lukulistalle. Sen enempää höpisemättä, tässä kolme suosikkia, olkaa hyvät:

"Pohjois-Karjala kotina, perheeseen kuuluu lisäkseni avomies, tytär (synt tammi -14) ja hullu kultainennoutaja. Tervuerenpentu myös." Näin esittelee Noora bloginsa. Oon itse lukenut jo pitkän aikaa tätä blogia ja tykkään tavasta, jolla Noora kirjoittaa. Hieman humoristisesti ja aiheita on melko laajasti laidasta laitaan. Pidän blogista erityisesti myös siksi, että siellä vilahtelee kahden ihanan koiran kuvia siellä täällä! Nooran blogiin pääsette klikkaamalla tuota otsikkoa tämän tekstin yläpuolella.

"Odotusblogista tuli yhdessä hujauksessa vaaleanpunainen vauvablogi, kun esikoistyttäremme tupsahti maailmaan 7.5.2014. Leipuri-kondiittoriksi valmistunut, pitkäaikaissairas äiti, opiskelijaisä ja meidän maailman napa, Ava. Nyt kasvatellaan masua toistamiseen, uuden tulokkaan LA on marraskuussa 2015. Blogissa pääset seuraamaan meidän pienen perheen elämää, lämpimästi tervetuloa mukaan!" Näin Milla kertoo blogistaan. Millankin blogia mä oon lukenut jo tosi kauan ja pidän sen todenmukaisuudesta. Milla kertoo blogissaan mukavasti arjestaan ja blogi onkin pääasiassa postauksiltaan liittynyt taaperoarkeen ja raskauteen. Käykää kurkkaamassa!

"Äiti 03/10 ja 04/13 syntyneille lapsille. Kiinnostuksen kohteina lastenvaatteet, shoppailu, sisustus, liikunta ja muu hömppä". Näin kuuluu esittely Annan blogissa. Annan blogia en ookkaan seurannut ihan niin tarkkaan, mutta muutamia postauksia tullut luettua ja tykkään myöskin Annan tyylistä kirjoittaa. Blogin postaukset olleet monipuolisia ja hyvälaatuisia kuvia. Käykää seuraamassa, jos ette vielä seuraa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!