9. kesäkuuta 2015

PITKÄVUORI


Perjantaina juhlittiin pari kuukautta myöhässä mun kakskytvee synttäreitä pienellä porukalla. Kiivettiin ylös Pitkävuoren mäkihyppytornille grillaamaan. Tuuli kävi aika ajoin melko kovasti, mutta saatiin aikaan siitä huolimatta mahtava notski. Näköalat oli ihan järjettömän huikeet sieltä ylhäältä! Auringonlasku oli todella kaunista katsottavaa niin korkealta! Mulla loppu puhelimesta akku, joten kuvia ei tullut kun pari ja nekin kaikki samasta maisemasta, joten siksi vain yksi kuva niistä meiningeistä. Ja ei kyllä haitannut yhtään, että sai olla luonnonhelmassa ilman luuria! Kaikilla oli mukavaa - ja varmasti tulee kesällä vielä käytyä tuolla uudelleenkin, todennäköisesti jopa samalla porukalla.

Viikonloppu meni siis hyvin ja tuli levättyä koko lauantai ja sunnuntainakin meillä oli melko myöhäinen aamu. Tälle uudelle viikolle ei oo mitään erityistä luvassa - paitsi mä odottelen ihan into piukeena uutta luuria saapuvaksi postiin. Tää nykyinen on sen verran huonossa jamassa, että oli aika päivittää. Mulla on siis nyt Samsung galaxy s4 ja siihen malliin tykästyneenä tilasin saman, mutta mini-versiona. Toivottavasti se tulee äkkiä! Ja muutenkin toivon koko viikon menevän pikapikaa ohi, koska ens viikolla mulla on tatskattavaks aika! Siitä lisää sitten, kun kuva on iholla! Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja oikein ihanaa kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!