4. kesäkuuta 2015

REDHEAD

Mä oon värjännyt mun hiuksia aika paljon ja mitä erikoisemmilla väreillä pinkistä mustaan. Mutta punainen tukka on ollut se mun juttu - aina. Eri sävyiset punaiset on kokeiltu ja välissä oon värjäyttänyt vaaleaksi tai ruskeaksi, mutta palannut aina punaiseen. Kuten kävi nytkin. Lähdin miettimään kivaa kesätukkaa ja aloin pikkuhiljaa vaalentamaan. Hiukset jäi päältä tummanpunaisiksi ja latvat vaaleiksi. Lopulta mä värjäsin koko pään punaiseksi, mutta annoin värin olla latvoissa vaan vähän aikaa, jotta saisin latvoista vaalemman punaiset. Värjäys onnistui hyvin ja tukan väri miellyttää mun omaa silmää todella paljon. Seuraavaks mä nappasin sakset käteen ja napsaisin hiuksista pois n. 10cm. Mulla oli siis todella pitkä ja paksu tukka, joten arvata saattaa, että myös ohennussakset pääsi töihin. Lopputuloksena siis mukavan kevyt, mutta ei ohuen näköinen, puolipitkä punainen kesätukka! Mitäs tykkäätte? Onko teillä tapana tehdä pieniä "muodonmuutoksia" kesäksi tai talveksi? 

KUVAT ON ISTAGRAMISTA JA PUHELIMEN ETUKAMERALLA OTETTU. PAHOITTELUT HUONOSTA LAADUSTA!

 

 

 

Tässä oli siis vaalennuksen jälkeinen tilanne. Päältä punaiset ja latvat vaaleat. Tällaisena mun tukka oli jotain kuukauden verran, koska en halunnut värjätä ihan viikon välein kuitenkaan. Alla olevissa kuvissa toisessa on osa hiuksista vielä ihan blondit, kun yksi väri ei riittänyt kaikkiin hiuksiin ja pidin parin päivän tauon taas ennen kuin pistin toisen punaisen. Toinen punainen väri oli vähän kirkkaamman sävyinen ja lopputulos on omasta mielestäni oikein kiva. Kuvat ei anna parasta mahdollista käsitystä värin todellisesta sävystä, mutta suuntaa antavia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!