10. elokuuta 2014

PULLANTUOKSUA JA OMAA AIKAA

Viikonlopun aikana on tehty muutamia kivoja juttuja. Perjantaina me saatiin miehen kanssa myöhään illalla idea, että leivotaan korvapuusteja. Hittolainen, että niistä tuli isoja. Mä en oikeesti ole mikään Leipuri Hiiva, mutta tykkään silloin tällöin (tarpeeks harvoin) leipasta jotain. Lauantai-iltana taas sen sijaan käytiin Rosan kanssa lyhyellä kävelyllä ja vähän puistossa keinumassa.

Nyt mä istun kotona, tyttö nukkuu ja mies lähti mun veljen luokse pelaamaan. Tää on oikeastaan aika luksusta! Mä oon todella harvoin "yksin" kotona. Tykkään siitä, että koko ajan on seuraa, ja että saa viettää mahdollisimman paljon aikaa rakkaidensa kanssa, mutta on tääkin kyllä omalla tavallaan ihanaa. Voin laittaa hyvän biisin soimaan ja lauleskella itsekseni ilman, että kukaan nauraa mulle, voin siivoilla kaikessa rauhassa ja mikä parasta - kirjoittaa blogiin ilman keskeytyksiä! Mulla on mulle just paras perhe, mutta ai että, oon mäkin kyllä itse  itselleni aika huippu hyvää seuraa!

Muistakaa äidit ja isät ja kaikki ottaa sitä omaa löhö-aikaa! Löhöilkää yksin sohvalla vaikka pelkissä alusvaatteissa, kuunnelkaa lempi musiikkianne ja surffailkaa netissä. Ihan ilman keskeytyksiä.
Hyvää alkavaa viikkoa vaan kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!