3. elokuuta 2014

UUDET TUULET PUHALTAA

Heippa kaikille lukijoille! Mä olin jo tosi tosi pitkään miettinyt, että haluan aloittaa bloggaamisen ihan kokonaan alusta. Ihan uudella nimellä ja osoitteella, ulkoasulla ja kaikella!
Mä olen 19-vuotias naisenalku Keski-suomesta. Mulla on avomies, joulukuussa 2013 syntynyt tyttö ja kaksi koiraa. Tykkään eläimistä, vaatteista ja kosmetiikasta, hyvästä ruuasta, herkuttelusta ja jäätelöstä, bloggaamisesta, iltakävelyistä ja lämmöstä. Intohimoihin kuuluu myös sisustaminen ja poden ikuista tyytymättömyyttä siitä, miltä mun koti näyttää. Täällä siis pääset seuraamaan mun matkaa läpi arjen haasteiden, ilojen ja surujen. Feel free to follow and leave a comment!
Mä oon blogannut vuodesta 2009 ja intohimoa tähän hommaan on todella paljon. Mä rakastan lukea hyviä blogeja, ja ennen kaikkea haluaisin kirjoittaa hyvää blogia. Itseni ja muiden iloksi. Mun eka blogi oli ulkonäöllisesti aika kiva, mutta sisällöllisesti melko surkea: kuvat huonoja, lähinnä puhelimen kameralla räpsittyjä, ja kirjoitus todella... tönkköä. Toka blogi oli taas ulkonäöllisesti ihan ok ja sisältökin jo vähän edellisestä laadukkaampaa. Sitten mä perustinkin jo raskausajan blogin, mikä muuttui vauvan syntymän myötä äitiblogiksi. Aihepiiri oli kuitenkin melko suppea ja postaukset liittyivät melkolailla vain ensin pelkkään raskauteen ja myöhemmin vauva-arkeen. Nyt mä kuitenkin haluan tältä touhulta vähän enemmän. En halua olla pelkkä äitibloggaaja enään.
Tämä mun uusin blogi, Pikkutytön valtakunta, tulee käsittelemään mun roolia äitinä, avovaimona, naisena, ikuisena pikkutyttönä ja ystävänä. Mä en varsinaisesti halua rajata aihealuetta kovinkaan suppeasti, mutten myöskään tahdo blogin olevan täysi sekamelska. Toivottavasti onnistun tässä tavotteessani!

2 kommenttia:

feel free to comment!