13. elokuuta 2014

VÄSYMYSTÄ HAVAITTAVISSA

Voi pojat, mä oon poikki. Mua väsyttää tän kuumuuden takia ihan kaiken aikaa. Ja ei, en valita, mä nautin näistä helteistä. Mutta väsymys se vaan painaa. Nukkumaan pääsee vasta todella myöhään, kun alkaa ilma viiletä. Aamulla herää auringonpaisteeseen jo tosi aikaisin. Ja päiväunia en oikein osaa nukkua, en oo ikinä osannut, sillä mun päikkärit venyy aina monen monen tunnin mittaisiksi.

Tämä jatkuva väsymys vaikuttaa jo mun muistiin aika paljon. Musta on tullut ihan höperö. Unohdan monta kertaa päivässä jääkaapin oven auki pitkiksikin ajoiksi. Laitan jäätelön jääkaappiin, unohtelen ja hukkaan jatkuvasti tavaroita.  Kahvinkeitin unohtuu päälle, virastoihin soittamiset muistuu mieleen vasta soittoajan jälkeen. Roskapussi on odottanut parvekkeella monta päivää että otan sen mukaan, kun seuraavan kerran vien koirat ulos.

Kuumuus väsyttää myös koiria ja Rosaa. Eilenkin vaan lähestulkoon koko päivä tuli maattua sängyssä telkkaria tuijottamassa. Lukuunottamatta koirien lenkittämistä, kaupassa käyntiä ja Rosan hoitamista. 

Silti harmittaa, että kohta tulee taas kylmä. Mä rakastan helteitä, kesää, aurinkoa, lämpöä ja jätskiä! Mutta on syksykin ihana. Yksi lemppari vuodenajoista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

feel free to comment!